(ďalej aj ako „podmienky“)
predávajúcim rozumie obchodná spoločnosť U-ROB s.r.o., so sídlom: Pekárska 1165/9, 926 01 Sereď, IČO: 52597474, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, Oddiel: Sro, Vložka č.: 45147/T, pričom predávajúci má právne postavenie obchodníka podľa § 52 ods.3 zákona č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako „Občiansky zákonník“), a taktiež podľa zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“)(ďalej aj ako „Predávajúci“),
kupujúcim rozumie akákoľvek fyzická osoba, ktorá má právne postavenie spotrebiteľa v zmysle ustanovenia § 52 ods.4 Občianskeho zákonníka (Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.), právne postavenie spotrebiteľa, resp. kupujúceho podľa § 612 až § 626 Občianskeho zákonníka, ako aj právne postavenie spotrebiteľa podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa, ktorý na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom elektronického obchodu vstupuje do zmluvného vzťahu s Predávajúcim (ďalej aj ako „Spotrebiteľ“, alebo aj ako „Kupujúci“) ,
zmluvnými stranami rozumie spoločné označenie Predávajúceho a Kupujúceho (ďalej aj ako „Zmluvné strany“),
webovou stránkou rozumie internetová stránka Predávajúceho dostupná na internetovej adrese www.tandio.sk, na ktorej je zverejnená ponuka produktov a tovarov ponúkaných Predávajúcim (ďalej aj ako „webová stránka“),
tovarom rozumejú všetky produkty a tovary, ktoré sú zverejnené na webovej stránke a zároveň, ktoré má Kupujúci možnosť si objednať a kúpiť, pričom ide spravidla o produkty a tovary z oblasti kozmetiky a drogérie, a súvisiace darčekové predmety (a to aj vrátane všetkých doplnkových služieb k tovaru, ktoré budú Kupujúcemu poskytnuté) (ďalej aj ako „Tovar“),
kúpnou zmluvou rozumie zmluva uzavretá medzi Predávajúcim a Kupujúcim prostredníctvom elektronických prostriedkov v rámci prevádzky elektronického obchodu, kde v zmysle uvedenej kúpnej zmluvy sa Predávajúci zaväzuje Kupujúcemu predať a dodať Tovar a Kupujúci sa zaväzuje za Tovar zaplatiť stanovenú kúpnu cenu (ďalej aj ako „Kúpna zmluva“ alebo aj ako „Zmluva“),
elektronickou správou rozumie správa odoslaná prostredníctvom internetovej e-mailovej komunikácie cez e-mailovú schránku ktorejkoľvek Zmluvnej strany alebo elektronická správa odoslaná iným spôsobom, ak tieto podmienky neustanovujú inak (ďalej aj ako „elektronická správa“),
objednávkovým formulárom rozumie formulár v rámci prevádzky elektronického obchodu, prostredníctvom ktorého môže Kupujúci uzatvoriť s Predávajúcim Zmluvu, pričom z objednávkového formulára sú viditeľné všetky Tovary (okrem ďalších položiek, ako najmä poplatok za doručenie Tovaru), ktoré majú byť predmetom Zmluvy na základe prejavenej vôle, resp. rozhodnutia Kupujúceho, a ktoré Kupujúci v rámci virtuálneho priestoru webovej stránky zodpovedajúcim spôsobom označil (a to spravidla kliknutím na políčko „KÚPIŤ“, čím došlo k zaradeniu príslušného Tovaru do „virtuálneho nákupného košíka“ v rámci daného objednávkového formulára) (ďalej aj ako „Objednávkový formulár“),
objednávkou rozumie odoslaný Objednávkový formulár, kde Kupujúci (pred samotným odoslaním) vyplnil všetky položky vyžadované ako povinné, pričom kliknutím na políčko „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“ (alebo na iné políčko s obdobnou formuláciou), sa príslušná Objednávka považuje za právne účinnú (ďalej aj ako „Objednávka“),
potvrdením objednávky rozumie potvrdenie prijatia návrhu na uzavretie Zmluvy Predávajúcim na základe Objednávky Kupujúceho, pričom Potvrdenie objednávky môže rovnako slúžiť aj ako potvrdenie o uzavretí Zmluvy podľa § 17 ods.13 písm. a) Zákona o ochrane spotrebiteľa (ďalej aj ako „Potvrdenie objednávky“),
Potvrdenie objednávky môže byť (ale zároveň nemusí) Kupujúcemu doručené vo viacerých (spravidla v dvoch) elektronických správach, resp. Potvrdenie objednávky môže byť rozdelené do viacerých (spravidla do dvoch) elektronických správ, pričom ide najmä o elektronickú správu o prijatí Objednávky a o elektronickú správu o spracovaní a/alebo o vybavovaní Objednávky. Uvedené elektronické správy sú Kupujúcemu doručené s krátkym časovým odstupom. Za moment doručenia Potvrdenia objednávky sa zároveň považuje okamih, v ktorom je Kupujúcemu doručená elektronická správa, ktorá mu je, resp. bude doručovaná ako druhá, resp. posledná v poradí.
Vzhľadom na spôsob úhrady ceny za Tovar (článok V.), sa Potvrdenie objednávky Kupujúcemu doručuje (najneskôr nasledujúci pracovný deň) po úhrade ceny za Tovar (keďže pred úhradou ceny za Tovar sa Zmluva považuje za neuzavretú).
Ústredný inšpektorát
Slovenskej obchodnej inšpekcie
info@soi.sk
O. BOX 29
Bajkalská 21/A
827 99 Bratislava
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
Odbor výkonu dohľadu
tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21
odkaz na kontaktné údaje v rámci internetového spojenia:
https://www.soi.sk/sk/Kontakt.soi
Kontaktné údaje Predávajúceho a kontaktné údaje pre uplatnenie zodpovednosti za vady Tovaru alebo akéhokoľvek iného podnetu, návrhu, sťažnosti alebo správy sú: U-ROB s.r.o., korešpondenčná adresa: Pekárska 1165/9, 926 01 Sereď, tel. č. 0911/090411, e-mail: info@tandio.sk.
V prípade záujmu Kupujúceho o niektorý z Tovarov ponúkaných Predávajúcim v elektronickom obchode, vloží Kupujúci ním zvolený Tovar do „virtuálneho nákupného košíka“ (a to spravidla kliknutím na políčko „KÚPIŤ“, alebo „DO KOŠÍKA“) a pristúpi k vyplneniu Objednávkového formulára, ktorý obsahuje podstatné náležitosti potrebné k uzatvoreniu Zmluvy. Pred uskutočnením uvedeného úkonu, Kupujúci v osobitných prípadoch, resp. v prípadoch, kedy to vyžaduje prostredie webovej stránky (najmä v prípade objednania Tovaru, ktorý vyžaduje bližšiu špecifikáciu v rámci požiadaviek Kupujúceho), uskutoční špecifikáciu Tovaru podľa vlastných požiadaviek na základe pokynov uvedených na webovej stránke (najmä zadanie veľkosti, farby, druhu, atď.), a až následne vloží Kupujúci ním zvolený Tovar do „virtuálneho nákupného košíka“ a pristúpi k vyplneniu Objednávkového formulára.
Po uzavretí Zmluvy Predávajúci prostredníctvom elektronickej správy Kupujúcemu (najneskôr nasledujúci pracovný deň) doručí Potvrdenie objednávky. Potvrdenie objednávky môže obsahovať faktúru, resp. daňový doklad s prehľadom objednaného Tovaru, pričom táto faktúra, resp. daňový doklad môže byť Kupujúcemu doručená aj v osobitnej elektronickej správe, ale zároveň vždy najneskôr spolu s dodaním Tovarom (ďalej aj ako „Daňový doklad“).
Kúpna cena Tovarov ponúkaných Predávajúcim v elektronickom obchode je uvedená na webovej stránke vždy pri konkrétnom Tovare (ďalej aj ako „Cena“). Cena sa vždy uvádza aj vrátane dane z pridanej hodnoty v príslušnej výške, ak nie je uvedené inak. Cena sa vždy uhrádza v mene EURO, pričom úhrada v inej mene nie je možná. Uvedenie Cien Tovarov na webovej stránke sa považuje za platný cenník Predávajúceho.
Bezprostredne po uskutočnení všetkých úkonov podľa článku III., bude Kupujúci presmerovaný na bezhotovostnú platobnú bránu s označením STRIPE (zároveň iný spôsob úhrady Ceny nie je možný, resp. ide o jediný spôsob úhrady Ceny v rámci elektronického systému Predávajúceho). V rámci uvedenej platobnej brány si Kupujúci ďalej vyberie konkrétny spôsob úhrady. Kupujúci si môže v rámci uvedenej platobnej brány vybrať možnosť bezhotovostného prevodu peňažných prostriedkov prostredníctvom online platobnej karty bez prítomnosti (resp. fyzického použitia) platobnej karty Kupujúceho, kde príslušná bezhotovostná úhrada peňažných prostriedkov bude uskutočnená elektronicky poskytnutím kartových údajov priamo cez platobnú bránu STRIPE. V rámci uvedeného bezhotovostného prevodu peňažných prostriedkov Kupujúci zadá potrebné kartové údaje: meno držiteľa platobnej karty, číslo platobnej karty, platnosť platobnej karty (dátum expirácie), CV/CVV kód- trojciferný číselný verifikačný kód, ktorý je uvedený na zadnej strane platobnej karty pri podpisovom prúžku. Kupujúci zároveň postupuje vždy podľa aktuálnych bezpečnostných pokynov platobnej brány STRIPE, kde v prípade požiadavky na overenie totožnosti zadá všetky potrebné údaje (napr. aktuálny e-PIN, bezpečnostný kód zaslaný Kupujúcemu formou SMS správy) (inak nedôjde k úhrade Ceny, a následne nedôjde ani k vzniku právneho vzťahu medzi Predávajúcim a Kupujúcim, resp. nedôjde k uzavretiu Zmluvy). Cena je v tomto prípade splatná v okamihu riadneho dokončenia vyššie uvedených úkonov podľa pokynov platobnej brány STRIPE. Systém platobnej brány STRIPE zároveň môže obsahovať aj možnosť úhrady prostredníctvom systému GOOGLE PAY alebo APPLE PAY, kde Kupujúci rovnako zadá požadované platobné údaje, resp. bude postupovať vyššie uvedeným spôsobom aj v tomto prípade. Možnosť úhrady prostredníctvom GOOGLE PAY alebo APPLE PAY zároveň spravidla automaticky poskytne platobnej bráne STRIPE tokenizovanú platobnú informáciu, ktorá už obsahuje kartové údaje Kupujúceho (bez toho, aby ich Kupujúci musel manuálne zadávať).
V prípade neúspešnej platby alebo zamietnutia transakcie, môže byť Kupujúci zároveň vyzvaný (a to aj opätovne) na opätovné vykonanie platby.
Predávajúci zároveň nemá akýkoľvek priamy dosah na vyššie uvedené platobné systémy, nevie kontrolovať a/alebo upravovať akékoľvek platobné údaje zadané zo strany Spotrebiteľa, a ani ich akýmkoľvek spôsobom neukladá.
Kupujúci je povinný uhradiť Predávajúcemu okrem Ceny za Tovar aj poplatok za doručenie Tovaru (ďalej aj ako „Poplatok za doručenie“), ktorý sa uhrádza (bez ďalšieho) spolu s Cenou za Tovar spôsobom podľa bodu 2 tohto článku. Poplatok za doručenie sa zároveň uhrádza za každú Objednávku Tovaru osobitne, ak nie je na webovej stránke v konkrétnom prípade uvedené inak (napr. ak Predávajúci poskytuje zľavu na dodanie Tovaru, atď.). Konkrétna výška Poplatku za doručenie (vrátane dane z pridanej hodnoty) je uvedená v prílohe týchto podmienok (ďalej aj ako „Príloha“), a závisí vždy od nasledovných položiek: 1. hmotnosti Tovaru, 2. miesta doručenia (v rámci vybraného štátu), a 3. zvoleného spôsobu doručenia (platí v prípade doručenia na území Slovenskej republiky a Českej republiky, kde pre doručenie do iných štátov nie je stanovená možnosť rôznych spôsobov doručenia). Jednotlivé možnosti doručenia v rámci Objednávkového formulára (ako aj konkrétna výška Poplatku za doručenie v rámci vybraného spôsobu doručenia) vychádzajú z obsahu Prílohy. Pri doručovaní Tovaru na území Slovenskej republiky má v rámci Objednávkového formulára Kupujúci na výber konkrétneho doručovateľa, ako aj možnosť doručenia na adresu určenú Kupujúcim alebo na adresu konkrétneho výdajného miesta príslušného doručovateľa (ak je pri vybranom doručovateľovi táto možnosť k dispozícii). Pri doručovaní tovaru na území Českej republikymá v rámci Objednávkového formulára Kupujúci na výber možnosť doručenia na adresu určenú Kupujúcim alebo na adresu konkrétneho výdajného miesta príslušného doručovateľa (pričom Kupujúci nemá na výber z viacerých doručovateľov). Pri doručovaní tovaru na území ďalších vybraných štátov (Rakúsko, Maďarsko, Poľsko) má v rámci Objednávkového formulára Kupujúci na výber len možnosť doručenia na adresu konkrétneho výdajného miesta príslušného doručovateľa.
Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od Zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, a ak bola Zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva Kupujúceho na odstúpenie od Zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie Kupujúceho, ktoré vyjadruje vôľu Kupujúceho odstúpiť od Zmluvy (ďalej aj ako „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Kupujúci môže kedykoľvek použiť vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý je nepretržite zverejnený na webovej stránke, alebo ktorý bol Kupujúcemu zaslaný v rámci Potvrdenia objednávky zo strany Predávajúceho.
Predaný Tovar je v súlade s dohodnutými požiadavkami, ak najmä: 1. zodpovedá opisu, druhu, množstvu a kvalite vymedzeným v Zmluve (resp. pri uskutočňovaní Objednávky v rámci virtuálneho priestoru webovej stránky), 2. je vhodný na konkrétny účel, s ktorým Kupujúci oboznámil Predávajúceho najneskôr pri uzavretí Zmluvy, a s ktorým Predávajúci súhlasil, 3. vyznačuje sa v zmluve vymedzenou schopnosťou plniť funkcie s ohľadom na svoj účel (ďalej aj ako „funkčnosť“), 4. vyznačuje sa ďalšími vlastnosťami vymedzenými v Zmluve (resp. pri uskutočňovaní Objednávky v rámci virtuálneho priestoru webovej stránky), 5. je dodaný so všetkým príslušenstvom vymedzeným v Zmluve (resp. pri uskutočňovaní Objednávky v rámci virtuálneho priestoru webovej stránky), 6. je dodaný s návodom na použitie, ak bola povinnosť dodania návodu na použitie vymedzená v Zmluve (resp. pri uskutočňovaní Objednávky v rámci virtuálneho priestoru webovej stránky).
Predaný Tovar je v súlade so všeobecnými požiadavkami, ak: 1. je vhodný na všetky účely, na ktoré sa tovar rovnakého druhu bežne používa s prihliadnutím najmä na právne predpisy, technické normy alebo na kódexy správania platné pre príslušné odvetvie, ak technické normy neboli vypracované, 2. zodpovedá opisu a kvalite vzorky alebo modelu, ktoré Predávajúci sprístupnil Kupujúcemu pred uzavretím Zmluvy, 3. je dodaný s príslušenstvom, obalom a návodmi, ktoré môže Kupujúci dôvodne očakávať, a 4. je dodaný v množstve, kvalite a s vlastnosťami vrátane funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovať si pri bežnom používaní svoju funkčnosť a výkonnosť (ďalej aj ako „životnosť“), aké sú bežné pre tovar rovnakého druhu a aké môže Kupujúci dôvodne očakávať vzhľadom na povahu predaného Tovaru a s prihliadnutím na akékoľvek verejné vyhlásenie Predávajúceho alebo inej osoby v rovnakom dodávateľskom reťazci vrátane výrobcu, alebo v ich mene, a to najmä pri propagácii Tovaru alebo na jej označení. Za výrobcu sa považuje zhotoviteľ Tovaru, dovozca Tovaru na trh Európskej únie z tretej krajiny alebo iná osoba, ktorá sa označuje za výrobcu tým, že na Tovar umiestni svoje meno, ochrannú známku alebo iné rozlišujúce označenie.
Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka (Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, môže nadobúdateľ požadovať jej bezplatné odstránenie. Scudziteľ vadu odstráni v primeranej lehote. Primeranou lehotou sa rozumie najkratší čas, ktorý scudziteľ potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu veci s prihliadnutím na povahu veci a povahu a závažnosť vady.) odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety zároveň ale nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak zároveň dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť.
Ak Predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia oznámi Kupujúcemu. Ak Kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť Predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a Predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa ustanovenia bodu 10 tohto článku nevzťahujú. Na náklady Kupujúceho spojené so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom sa vzťahuje § 509 ods. 2 Občianskeho zákonníka (Nadobúdateľ má voči scudziteľovi právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú zodpovedá scudziteľ, a uplatnením práv zo zodpovednosti za vadu. Nadobúdateľ musí uvedené právo uplatniť u scudziteľa najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opravenej alebo náhradnej veci, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne).
Kupujúci má právo na primeranú zľavu z Ceny alebo môže odstúpiť od Zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1 Občianskeho zákonníka (Dlžník, ktorý svoj dlh riadne a včas nesplní, je v omeškaní. Ak ho nesplní ani v dodatočnej primeranej lehote poskytnutej mu veriteľom, má veriteľ právo od zmluvy odstúpiť; ak ide o deliteľné plnenie, môže sa odstúpenie veriteľa za týchto podmienok týkať aj len jednotlivých plnení.), ak: 1. Predávajúci Tovar neopravil ani nevymenil, 2. Predávajúci Tovar neopravil ani nevymenil v súlade s bodom 19 tohto článku, 3. Predávajúci odmietol odstrániť vadu podľa bodu 17 tohto článku, 4. Tovar má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene Tovaru, 5. vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z Ceny alebo odstúpenie od Zmluvy, alebo 6. Predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre Kupujúceho.
Pri predaji Tovaru prostredníctvom elektronického obchodu Predávajúceho a prevádzkovaní webovej stránky prichádza k spracúvaniu osobných údajov Kupujúcich a ostatných návštevníkov webovej stránky Predávajúceho (ďalej ako „Dotknuté osoby“).
Každý Kupujúci v postavení Spotrebiteľa, má v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako „Zákon o alternatívnom riešení sporov“) právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov s cieľom zabezpečenia ochrany svojich spotrebiteľských práv v prípade, ak má za to, že boli porušené jeho spotrebiteľské práva pri vzťahoch vyplývajúcich zo Zmluvy, napr. pri vybavovaní Objednávky, uplatnení zodpovednosti za vady Tovaru a pod.
Presný odkaz na zoznam na zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
Presný odkaz na informácie Slovenskej obchodnej inšpekcie o alternatívnom riešení sporov: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Na zmluvy a právne vzťahy, ktoré sa (priamo a/alebo nepriamo) týkajú predaja alebo kúpy Tovaru, a sú uzatvárané a/alebo existujú medzi Predávajúcim na jednej strane a kupujúcim v postavení podnikateľa na druhej strane, sa vždy aplikujú:
pričom ustanovenia týchto podmienok sa na uvedené právne vzťahy nepoužijú.
Tieto podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.5.2025.
PRÍLOHA: poplatky za doručenie tovaru
Cieľový štát doručenia |
Spôsob doručenia |
||
Slovenská republika |
Slovak parcel + Packeta (HD + PP) |
Doručovatelia: 1. Slovak Parcel 2. Packeta doručenie na adresu doručenie na výdajné miesto |
|
Hmotnosť tovaru |
Poplatok za doručenie |
||
0-3kg |
3,99 EUR |
||
3-30kg |
4,99 EUR |
||
Česká republika |
Packeta (HD + PP) |
Doručovateľ: 1. Packeta doručenie na adresu doručenie na výdajné miesto |
|
Hmotnosť tovaru |
Poplatok za doručenie |
||
0-1kg |
4,49 EUR |
||
1-2kg |
5,49 EUR |
||
2-5kg |
6,99 EUR |
||
5-30kg |
7,99 EUR |
||
Rakúsko |
DPD (Packeta) |
Doručovateľ: 1. DPD pre koncového zákazníka na backende Packeta |
|
Hmotnosť tovaru |
Poplatok za doručenie |
||
0-2kg |
5,99 EUR |
||
2-5kg |
7,49 EUR |
||
5-30kg |
7,99 EUR |
||
Maďarsko |
Maďarská pošta (Packeta) |
Doručovateľ: 1. Maďarská pošta pre koncového zákazníka na backende Packeta |
|
Hmotnosť tovaru |
Poplatok za doručenie |
||
0-2kg |
4,99 EUR |
||
2-5kg |
5,99 EUR |
||
5-30kg |
7,49 EUR |
||
Poľsko |
inPost (packeta) |
Doručovateľ: 1. inPost pre koncového zákazníka na backende Packeta |
|
Hmotnosť tovaru |
Poplatok za doručenie |
||
0-1kg |
5,49 EUR |
||
1-2kg |
5,99 EUR |
||
2-5kg |
6,49 EUR |
||
5-30kg |
7,99 EUR |